اس ام اس غمگین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
بازدید : 1372
نویسنده : مهدی

 

اس ام اس غمگین

رفتنت اتیش به جون زد اما خب گلایه ای نیست
تو دلت میخواست ببینه منو با این چشمای خیس
رسم روزگار همینه شده رسمش بی وفایی
عاشقا تنها می مونند اینه رسم آشنایی
هر کسی امد تو قلبم این دلو زدو شکستش
از تو انتظار نداشتم توهم بشکن ناز شصتت
ارسال شده توسط: (ماهک)
 

چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ

 

که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …

 
***

هر صبح که سپیده سلام می دهد

 

یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند

 

چه مانوس شده ایم ما !

 

من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان

 

حیران مانده ام !!!

 

کجا بالهایت بسته شد

 

که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟

 
***

کسی چه می داند ؟

 

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود

 

هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !

 
***

کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند

 

دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !

 

عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!

 
***

نگاه تو تلخ

 

اشک های من شور

 

یادت شیرین

 

زندگی بامزه ای دارم !

 
***

برای من همانقدر که خواستنی هستی

 

دست نیافتنی هم هستی !

 
***

بی خیال خیالت میشوم

 

همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !

 
***

سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی

 

که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد !

 
***

گفتند فراموشت کنم

 

اما به یاد آوردنت هر روز

 

درد آورترین شکل فراموشیست !

 
***

در تمام داروخانه ها موجود است

 

نرم کننده موی سر

 

نرم کننده پوست دست

 

کاش میشد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت !

 
***

حالا ما که هیچ

 

اما امیدوارم عکس های شما

 

توی سال جدید ۲نفره باشه !

 
***

صدایت در گوشم زمزمه می شود

 

نگاهت در ذهنم مجسم

 

ولی من تو را می خواهم نه خیالت را

***

 

رو به رویم سراب

 

پشت سر خاطرات

 

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست ؟

 
***

هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن

 

نمیدانی چه درد بدی است

 

پیر شدن در خم کوچه های انتظار …

 
***

جانم باش تا به لبم برسی

 

می خواهم همه ببیند

 

با تو جان به لب شدم لعنتیِ دوست داشتنی

 
***

یادت را از من نگیر

 

بگذار من هم مثل سهراب بگویم

 

دلخوشی ها کم نیست !

 
***

روزی که این عکس ۲نفره را گرفتیم

 

نمیدانستیم کدامیک از ما

 

آن را با چشم های خیس تماشا میکند !

 
***

پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

 

که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم

 

و نمی آیی !؟

 
***

امشب یک جمله ی تلخ مهمان من باش !
بگذار یادم نرود

 

که مرا در شبی رو به انتهای زمستان

 

به هیچ خدایی نسپردی و رفتی !

***

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

 

دروغ میگویند ، زمان آتش است

 

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

 

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

 

منبع:http://dhkede.mihanblog.com/

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس غمگین , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس و پیامک غمگین , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 777
بازدید ماه : 6747
بازدید کل : 206346
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com